Anul acesta, am avut primul concediu în trei. A fost cu adevarat fenomenal iar toate amintirile o să îmi rămana mereu în suflet. Acum, să vă povestesc totul… De cand suntem eu și Luci împreună, am tot spus că vom merge în Grecia cand o sa avem un copil, pentru că noi doi am vrut […]

Dupa prima iesire din tara cu Teodora la Szeged, la sfatul prietenelor mele (carora o sa le multumesc mereu) ne-am facut rezervare la un hotel in Grecia pentru concediul din vara aceasta. Am hotarat sa dormim la dus si la intors cate o noapte in Skopje pentru ca nu stiam cum va rezista iubita noastra […]

Am inceput de anul trecut un curs de germana care imi place foarte mult. Dar despre asta, o sa va povestesc cu o alta ocazie. Asa ca, de doua ori pe saptamana, circul prin oras cu mijloacele de transport in comun. Am asistat la foarte multe intamplari, cu siguranta fiecare are tot felul de povesti […]

Pentru cei care nu stiu ce reprezinta Blogging TM 2.1., va spun ca titlul este foarte bine gandit si spune tot, cel putin asa mi se pare mie. Blogging TM 2.1. este un proiect care vrea sa aduca idei noi in comunitatea online din Timisoara. In perioada 10-11 Noiembrie 2017 se va desfasura evenimentul de anul […]

Am calatorit noi doi (eu si Luci) in multe locuri singuri si a fost foarte bine. Dar eram tare curiosi si nerabdatori sa vedem cum va fi sa calatorim in trei. Nu ne-am grabit sa ii facem pasaport Teodorei si nici sa iesim cu ea din tara foarte repede. Cred ca am vrut sa fim […]

Am tot vrut sa va scriu de ultimul film din seria “Piratii din Caraibe – Razbunarea lui Salazar” dar nu stiam cum sa ma exprim mai bine. Pentru mine cuvantul care sa il descrie este SURPRINZATOR. Pana miercurea trecuta cand am fost invitati de Cinema City sa vedem filmul “Piratii din Caraibe – Razbunarea lui […]

In fiecare dimineata, de obicei inainte sa se trezeasca Teodora, citesc stirile pe telefon. Astazi, aflu cu tristete ca un bebelus de 3 luni a murit in Timisoara din cauza rujeolei. De asemenea citesc comentariile la articol si ma ingrozesc: unii spuneau ca nu e bine sa vaccinezi, altii vorbeau de Olivia Ster si altii […]

Ce bine e atunci cand ești părinte și poți pleca 2-3 ore de acasă să te relaxezi iar copilașul rămane cu bunicii. Dar e și mai bine cand mergi să vezi un film, așa cum am facut noi aseară. La film nu te deranjează nimeni, nu îți verifici telefonul din 5 în 5 minute, efectiv […]

In ultimul timp, am castigat diverse obiecte, de la figurine de plus pana la o bicicleta. De fapt, ca sa fiu sincera, am castigat de mica tot felul de produse: telefon Samsung de la Pepsi, lantisor de aur de la Poiana, expresor de la Elite, aparat foto Samsung de la Lays, bicicleta de la Milka […]

Înainte să raman însărcinată mergem împreună cu soțul meu la cinema aproximativ de doua ori pe lună și acasă ne uitam la filme și seriale zilnic. Cand am fost însărcinată am fost la exact trei filme pentru a face fericiti doi copii – pe nepotelul meu si pe nasica mica și o dată cu soțul […]

Bine v-am regăsit pe blog! Am luat o pauza scurtă și fără să vreau a fost foarte lungă. Am făcut multe într-un an și jumătate de cand nu am mai scris pe blog dar cel mai frumos lucru este că am devenit mămică. Mă simt împlinită și extrem de fericită. Pe fetita mea o cheamă […]

Întotdeauna mi-am dorit să vizitez Parisul și mai ales să văd Turnul Eiffel. Din fericire, anul acesta nu l-am admirat în fotografiile prietenilor, ci l-am fotografiat chiar eu. Am plecat din Oostende spre Paris sambata după-masa la unchiul și verișorul meu, Paul. De la intrarea în Franța pana în Paris am plătit aproximativ 20 euro pentru […]

Când am plănuit călătoria prin Europa, Oostende nu se numara printre locurile pe care doream să le vizitam, deoarece nu știam de această stațiune. Cu câteva zile înainte să plecam, am văzut pe facebook un comentariu la o poza a tomatei și atunci am aflat că Oostende se află la 30 km de Bruges. De la Bruges […]

Așa cum vă povesteam aici, am fost să vizităm Muzeul Ciocolatei din Bruges. Adresa lui este Wijnzakstraat 2 (Sint-Jansplein) 8000. Din piata centrala, cu spatele la turnul Belfort, pe partea cealalta a pietei in partea dreapta se afla strada Vlamingstraat. Mergeti pe ea iar apoi faceti dreapta pe prima strada pana la Sint-Jansplein. Pe coltul din stanga […]

Am plecat din Bruxelles in jur de ora 15:00 si am ajuns in Bruges la ora 17:00. Ar fi trebuit sa facem aproximativ o ora, insa era foarte aglomerata autostrada la intrarea in Gent. De la iesirea de pe autostrada, am facut mai putin de 5 minute pana la Value Stay Bruges, hotelul unde ne-am […]

Dupa ce am vizitat Amsterdam-ul, am plecat spre Bruxelles, orasul de la care a inceput toata nebunia cu road trip-ul prin Europa. Am plecat din Amsterdam in jur de ora 14:00 si la ora 16:00 am ajuns la apartamentul la care aveam rezervare in Bruxelles. Am stat la Condo Gardens Brussels Studios, o cladire de apartamente […]

Așa cum vă povesteam aici, în Bruxelles am mers la Mini Europa și la Atomium în aceași zi. Am ales varianta de bilet combinat, Mini Europa+Atomium care a costat 18,80 euro de persoana. Cum am ajuns acolo, am făcut poze în toate ipostazele deoarece Atomiumul este simbolul orasului si nu as fi vrut sa ajung acasa si […]

In Bruxelles mi-am dorit enorm sa ajung la Mini Europa si la Atomium. Sunt situate in aceasi locatie, asa ca noi am mes cu masina si am platit pe parcare 5 euro pe intreaga zi. Am mers pe varianta de bilet combinat, Mini Europa+Atomium care a costat 18,80 euro/persoana. Noi am ales sa vizitam Mini Europa […]

Asa cum va spuneam in articolele anterioare, m-am indragostit de Amsterdam si nu as mai fi plecat din oras. In a doua si ultima zi petrecuta in oras, ne-am plimbat prin parcul Vodel si am facut o croaziera pe reteaua de canale din oras. Luci mi-a tot spus sa vizitam Parcul Vodel insa eu nu […]

Dupa ce am vizitat Cartierul Rosu si Biserica Veche, ne-am plimbat pe stradutele din Amsterdam si am plecat spre Piata Dam. Piata Dam este cea mai celebra piata din intreaga Olanda si un obiectiv turistic important in Amsterdam. Satul de pescari ce ulterior s-a transformat in Amsterdam a luat fiinta in jurul anului 1270 chiar […]

Din Germania am plecat spre Olanda incarcata de emotii ca voi vizita orasul Amsterdam. Sincer va spun, nu mi-am inchipuit pana anul acesta ca as putea ajunge acolo, mi se parea prea departe sa mergem cu masina si nici zboruri directe nu sunt din Timisoara. Am plecat de la gazdele noastre dimineata la 7:00 si […]

Asa cum va povesteam aici, am petrecut doua zile la verisorii nasilor nostrii. Dupa plimbarile in Salzburg si Munchen, aveam nevoie de o zi mai linistita, asa ca plimbarea prin Stuttgart a fost perfecta. In Stuttgart ne-am plimbat numai in zona centrala si am admirat obiectivele de acolo. Stutgart mi s-a parut un oras imens, […]

Asa cum va povesteam aici, avem foarte mare noroc ca avem o familie mare si care este raspandita prin mai multe locuri ale lumii. Nu am avut cazare in Munchen pentru ca am dormit doua nopti la verisorii nasilor nostrii, in Vaihingen an der Enz. Vaihingen an der Enz este situat intre Stuttgart si Karlsruhe, […]

Dupa cum stiti, am fost plecati intr-un mini eurotrip. Am plecat din Salzburg la 8 a.m. si am ajuns in Munchen undeva la ora 9:30 a.m. Deoarece eram cu masina si nu aveam cazare in Munchen (urma sa dormim langa Stuttgart), ne-am salvat cateva adrese pentru parcari, care sa fie cat de cat aproape de centru. […]

Așa cum v-am povestit aici, Salzburg a fost primul oraș vizitat din mini turul nostru prin Europa. Am auzit numai lucruri frumoase și am vazut la prieteni poze superbe, așa că de cațiva ani mi-am dorit să ajungem să îl vizităm. Am plecat din Timișoara dimineața, la ora 3 a.m. iar la ora prânzului am ajuns la […]

Asa cum o parte dintre voi stiti, am fost plecati doua saptamani intr-un mini tur la Europei cu masina. Ne-am dorit acest tur de sase ani, dar întotdeauna s-a întamplat cate ceva sau nu aveam bani si nu am putut sa mergem. Chiar am avut o vacanta minunata, a fost calatoria noastra de vis sau […]

Așa cum v-am scris aici, în luna martie am fost cateva zile în Torino. Am auzit numai lucruri frumoase despre acest oras dar si despre muzeele din oras. Unul dintre ele fiind Muzeul Egizio/Egiptean, al doilea după Cairo ca numar de comori egiptene. Pretul unui bilet pentru adulti a fost de 2,50 euro.Când am fost noi, […]

Saptamana trecuta am primit o invitatie sa particip la un party organizat de Tupperware pentru bloggeritele din Timisoara. Sincer va spun, pana in acel moment nu stiam ce este Tupperware, asa ca imediat am intrat pe google si i-am investigat (daca pot spune asta :D). Mi-a placut ce am vazut si eram interesata sa vad […]

Am auzit de Torino de când eram mica pentru ca aveam rude care au plecat sa lucreze acolo. De atunci imi închipuiam oare cum e acolo si ce as putea sa vizitez daca as ajunge in oras. La nunta noastra, am primit invitatia de la verisorii nostrii sa mergem sa ii vizitam in Torino si dupa ceva timp […]

Am avut la dispozitie doar cinci ore sa vizitam Milano. Dar le-am folosit foarte bine, mai bine zis am reusit sa vedem ce ne-am propus. Aici va povesteam cum am ajuns in Milano. Primul lucru care l-am facut când am plecat din Milano Centrale a fost sa luam metroul care ne-a dus în Piata Domului. Un bilet […]

Pe 16 martie, eu si Luci am aniversat sapte ani de când sunt impreuna si doi ani de la cununia civila. In fiecare an sarbatorim aceasta data, asa ca anul acesta am hotarat sa mergem in Torino la invitatia verisorilor nostrii pentru un week-end. La începutul lunii ianuarie am cumparat bilete de la avion prin Wizz […]

Ce-am mai facut..? In luna februarie am scris putin pe blog pentru ca nu am avut subiecte interesante de abordat. In schimb, luna martie a inceput cu martisoarele frumoase si colorate pe care le-am primit iar în opt martie ne-am botezat finuta, fiind o zi incarcata cu emotii si dragoste. Ca o premiera de ziua femeii, sotul meu nu mi-a daruit flori […]

Au trecut aproape șase ani (of, nu imi vine sa cred) de când mergeam pe jos aproape 10 km in fiecare zi prin Timisoara. In toti acesti ani, am facut plimbari de acasa pana la lucru insa nu atat de multe. Pentru ca nu am facut miscare, am acumulat si kilograme in plus. In 2009 am […]

Va doresc din suflet sa aveti o primavara frumoasa, plina de soare si zambete! Daca primavara a venit, eu ma inscriu cu forte proaspete la Super Blog editia Spring 2015. Sper sa scriu articole originale si sa ma cititi cu drag! O primavara frumoasa sa aveti! *Articol scris pentru Spring SuperBlog 2015

Cei de la Lufthansa au un concurs simpatic prin care poti afla care este personalitatea ta in legatura cu calatoriile. Este foarte simplu, trebuie sa intri aici, sa raspunzi la zece intrebari haioase (de exemplu: ce faci inainte sa te apuci de bagaje, cui ar trebuie sa le fie interzis accesul in avion, etc.) si […]

Deoarece mama mea implineste astazi 55 de ani, m-am gandit destul de mult la ea si la faptul ca semanam foarte bine. Ma gandeam acum cat de importanta este mama pentru mine si pentru sora mea si cat de fericita pot fi ca o am langa mine. Vreau sa pretuiesc momentele astea si sa apreciez […]

Imi place sa gatesc, ma relaxeaza si cred ca orice mancare iese gustoasa daca pui suflet. De-a lungul timpului, am invatat ca daca nu vreau sa ripisesc mâncarea, trebuie sa imi organizez mesele dar si alimentele pe care le cumpar. Eu si sotul meu lucram dimineata de la 9 la 5, respectiv 6 si acasa ajungem destul de tarziu. […]

Au anunt cei de la Tarom printr-un comunicat că în perioada 2-15 februarie 2015, acestia pun în vânzare bilete de avion începând de la 99*euro, pentru un bilet dus-întors cu toate taxele incluse, pentru toate destinațiile externe. Oferta lansată de Tarom este valabilă pe toate rutele directe operate de ei cu avioane proprii, între România şi orice destinaţie […]

Poate ati incercat sa ma sunati si ati vazut ca telefonul este inchis. Sau mai rau, ati incercat sa imi trimiteti un mesaj si eu nu am raspuns. Nu am raspuns, deoarece de cateva zile, mai exact de opt zile nu am telefon. Mi-am cumparat telefonul (Samsung S4) in septembrie 2013 si a mers foarte […]

Eu nu prea urmaresc stirile, dar in dimineata aceasta am auzit ceva interesat si am facut mici cercetari. Ieri, 28 ianuarie 2014, în sedinta de guvern s-a aprobat ordonanta privind organizarea Loteriei Bonurilor Fiscale. Inainte sa strangeti bonurile fiscale din ianuarie, trebuie sa stiti ca trebuie sa apara ordonanta si in Monitorul Oficial. Imi place aceasta loterie, pentru […]

Nu stiu daca voua vi s-a intamplat vreodata, eu am fost deja de trei ori am fost neatenta pe strada. Prima data m-am speriat, a doua oara m-am speriat si mi-am dat seama ca am o problema iar a treia oara mi-am dat seama ca trebuie sa fiu mult mai atenta. De ce? Pentru ca nu […]

Stiu ca v-ati obisnuit sa va scriu in principal despre calatorii sau nunti, insa trebuie sa stiti ca sunt o mare iubitoare de filme si seriale. Mergem la cinema la filme importante, insa de obicei ne place sa stam mai mult sa stam acasa, sa ne uitam la filme la TV-ul smart al nostru si sa […]

In ultima perioada, imi place mult sa mergem in week-end-uri sa vizitam locatii noi din tara si din strainatate. Dupa cum v-am mai povestit, incercam si sa fim economi cu banii, asa ca am mai rarit-o cu excursiile. Totusi, daca nu ati iesit de mult din tara si aveti nevoie de cateva zile sa va […]

Am fost provocata sa ma gandesc ce intamplare reala din viata mea ar face un subiect bun de carte. Am crezut ca va fi mai dificil sa ma gandesc la o asa intamplare, insa am o poveste reala destul de interesanta. Va povestesc ca intr-o perioada de cativa ani, am fost urmarita de un tip. […]

Comuna Marginea este situata in partea central-nordica a judetului Suceava, la aproape 9 km vest de Radauti, de-a lungul paraului Sucevita. Așadar, în drumul spre Mănăstirea Sucevița vă puteți opri în Marginea, pe strada principală. O să vedeți atelierul pentru că este semnalizat prin indicatoare. Ceramica de culoare neagra este marturie a originii dacice. Ea […]

Deoarece imi place sa ma implic in evenimente, am facut paharele de nunta pentru nunta noastra si a finilor. Sunt novice… asa că nu ma criticati…prea mult 🙂 Stiluri diferite de pahare 1. Pahare miri si nasi nunta noastra (fotografie facuta in joia nuntii :D) Pentru realizarea lor, aveti nevoie de: – patru pahare de sampanie (gasiti de […]

Pe 16 martie 2014, am aniversat sase ani de cand sunt impreuna cu sotul meu si un an de la cununia civila. Deoarece 16 martie este o zi speciala pentru noi, ne-am gandit in ce locatie sa mergem, dar de data aceasta sa ne relaxam si sa nu punem foarte mult accent pe obiectivele turistice. […]

Am fost si noi ieri la Targul de Craciun de la Szeged. Am trecut de multe ori prin acest orasel in drumul nostru spre Budapesta dar nicioadata nu am realizat cat este de frumos. De la Timisoara pana la Szeged faci cu masina aprox. 2 ore si distanta este de aprox. 115 km. Sambata si […]

Dacă nu ati fost pana acum la Balaton, nu ezitati sa va uitati pe harta si sa vedeti unde este „marea ungurilor”. Pentru noi, cei aflati in Timisoara, distanta este mai scurta pentru Balaton decat la Marea Neagra, pentru ca sunt doar 400 km pe care ii parcurgi in aproximativ 4 h 30 minute. Lacul Balaton este situat […]

Budapesta! Un loc frumos care mă relaxează… Ne-am hotărat în luna aprilie împreună cu niște prieteni să vizităm Budapesta …ei pentru prima dată, noi pentru a treia oară. Am fost trei cupluri cu două mașini. Am inceput călatoria noastră spre Budapesta cu mașina, sambată dimineața la ora 5:00 a.m. plecare din Timișoara. La 9:00 a.m. am ajuns la Hotelul […]

united colors of mihaela

Colorful life journal, about vacations, concerts, books and experiences.

Blogul Giuliei

modă-gânduri-idei -cărți

Alex Vivat

O parte din Mine

L. Diana

"Fashion fades, only style remains the same."Coco Chanel

TeaTime with Lilly

let's have a cup of words

SLOWAHOLIC®

A personal blog about traveling and taking time to enjoy the good, the fun and the lovely.

Dorina Danila

Doar un blog

ganduricuaripi

Ganduri ce vor sa evadeze, sa zboare, sa experimenteze